måndag 12 augusti 2013

Bara hoppas!

Det enda som går att göra nu är att hoppas att de kommer tillbaka. Någon gång är jag helt säker på att det kommer att ske, men när. Det är långt mellan gångerna med tanke på att det egentligen bara är ett hobbyband, då de har skådespelarkarriärer också. Men live ska jag se dom. Kan alltid hoppas att de söker sig till en större arena då också, då dom förhoppningsvis insåg att det blev fullare än fullast på Grönan.

Så här kan de se ut och låta live.


Så har också ännu en ny vecka startat och ett nytt gäng med sexåringar. Inskolningsdagar för en omgång till alltså. Har det dessutom varit rätt mycket förra skolåret, så vet jag inte om jag vill tänka på hur detta kommer att bli. Ja nu är det inte mycket än, men det kommer att bli.

2 kommentarer:

  1. ERKÄNNER EN SKAMLÖS GREJ..
    - Vad tycker du om vad jag har gjort?

    SvaraRadera