tisdag 1 januari 2013

2012 i med- och motgång!

En kort sammanfattning på året som passerat i en hejdundrande fart. Det var knappt så jag hängde med. Man kan alltid gräva fram dåliga saker, men det är väl bara dumt gjort. Det är bättre att gotta sig i dom positiva, vilket jag ska göra.

Det började väl utmärkt med en ny lägenhet, som jag bara har bra saker att säga om. Jag trivs alldeles utmärkt, och det gör Minus också. Så otroligt skönt har det varit och kommer nog att fortsätta så. Jag kunde nog inte få en bättre start (ja om jag nu inte gräver långt ner i dom djupa skogarna, men det skulle jag ju inte göra).

Sen har det bara rullat på som det brukar göra. Besök hit och dit. Konserter som vanligt.

Började med Dream Theater och slutade i dur. Nä då, det har varit upplevelser och överraskningar. Lady Gaga var helt enorm och kanske slog det mesta detta år. Överraskningen var Lenny Kravitz som radade upp hits efter hits i riktigt tung anda.

Om jag ska ge lite nedslag på någonting, så är det väl alla nej från de olika förlagen när det gäller Milla. Nu ger jag inte upp bara för det, utan kommer att fortsätta detta år. Dörrarna kommer att öppnas även för mig. Det blir min tur någon dag och den dagen behöver inte vara vacker.


Nu blickar jag framåt och ser det nya årets positiva saker och låter överraskningarna komma även detta år. Nyårslöftena låter jag vara och ger mig inte på att lova något, för det är bara så dumt att inte kunna hålla något. Jag tror inte det är många löften som hålls av alla som avger något. Kanske värt att tänka på.

Nytt år, nya möjligheter!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar