tisdag 8 januari 2013

Ni har inte frågat!

Men det struntar jag i och ni får veta det ändå. Det har ju gått hur längesen som helst och jag har inte talat om hur snäll jag var i jul, eller det gjorde jag kanske. Däremot inte vad jag fick av tomten. Så det gör jag nu så här en bra bit in på det nya året. Håll till godo!

- Trådlös brödrost
- Uppblåsbar radio
- Radiostyrd ryggsäck
- Batteridriven luftgitarr
Och tillsist två strumpläster med hål.

Ja ni förstår, det är klart jag var nöjd.

Och ni får väl tro det om ni vill, men nog finns det mången riksdagsherre som jag ljuga mycket värre.

Igår fick jag också en bra och en dålig nyhet. Bra var att jag slipper vänta ända tills nästa måndag för att se sista avsnittet av Homeland. Det går redan ikväll kl. 22.00. Den dåliga är just att det är sista avsnittet, lite trist. Det sägs dock att en tredje säsong är på G. Så vi får väl se. Det lär i alla fall dröja tills den kommer antar jag.


Och nej jag kan inte lägga in nya bilder från datorn än. Det här är en som jag lagt upp på bloggen tidigare. Den bildkategorin fungerar. Skitblogspot!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar