måndag 21 januari 2013

Som jag minns mig!

I helgen fick jag bara en tanke som jag plötsligt sa till min vän som var här och kollade på Häckner med mig. 

Snart kommer min självbiografi.

Men någon titel liknade: Som jag minns mig - från början till slut.

Alla skriver ju någon självbiografi nu. Till och med små 17-åringar (eller vad han nu är) som Justin Bieber. Jösses vad han måste ha varit med om saker som har kommit ut med två böcker dessutom.  Nu är jag ju inte känd annat än för mina bekanta och därmed skulle det bli helt ointressant. Därför stoppar jag nog min plötsliga idé och behåller mitt liv för mig själv. Även om jag är säker på att ni skulle gå miste om en massa skratt.




Jag kan säga som så, eller jag säger så här. Jag skulle kunna formulera mitt totalt för många ointressanta liv att framställas som roligt. Det finns ju bara en liten sak som sätter stopp för det, och det är naturligtvis om jag vill framställa mitt liv.

Just nu sitter jag och tittar på innebandy mellan Warberg och Dalen.  Sen antar jag fast jag inte vill kommer att titta lite på Guldbaggen 2013. En gala med svenska filmer som man inte känner till, eller knappt hört talas om som vanligt. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar