måndag 14 januari 2013

Älskar, älskar inte!

Jag är nog nästan lika glad som kvällens stora vinnare. Ni är ju fantastiska. Ibland älskar jag faktiskt er, ni det svenska folket. Ni kan ju. Jag är så oerhört glad att Zlatan inte fick Jerringpriset. Det gick till helt rätt person. Tack för att ni hörde min bön.



Och vilken storslam Lisa Nordén tog. En självklar vinnare i alla priserna som hon erövrade. Jag gillar bara Lisa mer och mer också. Vilken härlig tjej, spontan, rolig och fantastiska tacktal. Det enda jag saknade lite var att SVT hade glömt hennes världscupseger och den prestationen som säkrade VM-guldet. Från att ha varit matförgiftad timmar innan det sista loppet för säsongen. Men det ligger förstås inräknat i de priser hon tog hem. 




Men förutom Lisa så är det svenska folket vinnarna ikväll. 

Och i allt detta så presenterar jag snart Persson och Olsson. Nu blev ni nyfikna va?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar