torsdag 24 januari 2013

Ska inte!

Jag tänker inte skriva något om bowlingen, och det gör jag inte bara för att det gick dåligt. Eller dåligt och dåligt, men det gick inte bra. Utan det gör jag inte för att det skulle bli så tråkigt att läsa varje gång. Därför hoppar jag över det och skriver om något annat.

Vad nu det skulle vara. Man får ju vänta lite.

Så nu när jag sitter här och försöker komma på något som jag inte vet något om än. Men det kanske lossar tillslut.

Jag skulle ju kunna skriva om att jorden är platt.
Jag skulle kunna skriva om hur många ben linslusen har.
Jag skulle kunna skriva om arbetet som förnöjer.
Jag skulle kunna skriva och visa dagens outfit.

Men det blir nog inget av det heller, för vem i hela världen skulle vara intresserad av det.
Ja det skulle vara om jag på något sätt kunde bevisa att jorden är platt, och på den skulle jag stå som värsta linslusen i dagens outfit och berätta om arbetet som förnöjer.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar