fredag 4 januari 2013

Jösses, vad fort det gick!

Flyget alltså. Dom blåste från Luleå till Stockholm på mindre än en timme. Jag tror aldrig att jag varit med om det. Fint gick det också för oss alla. Alla i det här fallet räknar mig själv och Minus. Minus som är tyst som en mus, eller rättare sagt tystare.

Så det gick mer än utmärkt. Precis när jag fick bagaget, så gick jag ut och hann inte stå där mer än en minut så kom bussen som tog mig nästan ända fram till dörren. Så vad säger man, kan det bli bättre.

Att det sen har gått fort och jag ska börja jobba på måndag är en annan sak. Jag har i alla fall helgen att installera mig på nytt här hemma, som om det skulle vara något nytt. Det såg exakt likadant ut som när jag lämnade och for norrut.

Det blir väl att plocka bort det få julsaker jag satte upp. Om det blir i morgon eller på söndag återstår att se. Men nu räcker det med julen.

1 kommentar:

  1. Ja julen har gjort sitt. Jag tog ner allt julpynt i förrgår. Utom adventsljusstakarna. De får stå kvar till 20dag knut! Trevlig helg!

    SvaraRadera