söndag 20 januari 2013

Hocka pocka pocka!

Ja vilken kväll det var igår. Vi skrattade nästan så vi grät när Carl-Einar Häckner drog igång. En fantastisk föreställning rakt igenom. Med komik och trolleri band han oss och alla andra i två timmar. Det är så mycket bättre när han tagit bort allt blod och griseri som han gjort tidigare. Dessutom så snäll och ärlig rakt igenom.

Vi satt även så bra till att vi såg honom och alla trick på nära håll. En av oss blev även tilltalade. Han har sådan kontakt med publiken och skojar med allt och alla. Det är inte alla som kan fånga in publiken som han gör.



Efter föreställningen gick han ut i foajen och pratade med de som vill. Sålde saker och signerade. Jag passade på att få ett spelkort signerat. Ett kort som flög fram till mig (något jag inte reagerade på) och jag hittade vid min stol i pausen. Jag frågade om han kunde signerade det eller om han ville ha tillbaka det. Det är klart jag skulle få det sa han och bjöd mig på lite extra trolleri med just kortet.

Carl-Einar Häckner är fantastisk på alla sätt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar