onsdag 9 januari 2013

Tänkte passa på!

Har forskat mig lite fram angående blogspot, då man inte kunde lägga upp bilder. Det är problem med Internet Explorer och blogspot. Av någon anledning går dom inte ihop just nu, och dom jobbar på felet. En lösning var att ladda hem Google Chrome som webläsare för då går det bara fint. Det är bara det att jag inte fastnat för det som webläsare, men får väl använda den då jag ska lägga upp någon bild tills det löser sig med Explorer. Vilket jag hoppas att det gör.

Så nu när jag har Google Chrome installerat tänkte jag passa på att lägga upp lite bilder som jag tänkt lägga upp tidigare. Problemet är bara det att jag inte kommer ihåg vilka bilder jag skulle lägga upp. Därmed blir det ingen bild nu heller, utan jag väntar tills det är något att lägga upp.

Jo det finns en bild. Jag tänker började med en målning. När jag var hemma i julas såg jag något fantastiskt. Något som jag tänkte göra något av. På väggen i rummet där jag sov så hängde det en liten tavla. En tavla som min 3-årige brorson har målat. Jag tittade på den och såg en otrolig bild.



Jag blev så inspirerad att göra något av den. Jag vet inte om ni ser samma sak som jag ser. Just nu är det bara mor och far som vet vad jag tänkte om bilden. Ni kommer snart (d v s när jag är färdig med med min) få veta. Men ni kanske hinner före med att lista ut det jag tänker på. 
Ni kan få en liten ledtråd: I've got my first real six-string.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar