måndag 7 januari 2013

Done = Avklarat!

Det började faktiskt rätt lugnt. Jag var beredd på det värsta. En anstormning, fullt hus och livat. Men så var det inte. En mycket bra dag och dessutom en personal extra. Ja så kommer det att se ut nu hela terminen. Hur bra som helst. Det beror delvis på att jag har fått lite nya uppgifter. Det blir lysande.
Så en perfket upptakt. Det är väl för mycket begärt att hela veckan ska se ut så. Men det blir nog bra.

Sen slog det mig bara när jag köpte ost i fredags. Kan man bli full av Brännvinsost (det var av någon anledning den billigaste osten just då, hör inte till vanligheterna)? Det stod ju att den innehöll 31% (men det kanske var fett dom menade). Jag blev kanonorolig, men än har jag inte kännt av något. Så det ska nog gå bra även det. Ruskigt god är den i alla fall.

Nu drar också Homeland igång igen efter juluppehållet. Dom två avslutande delarna, 2 måndagar framöver. Så 22.00 får ni inte störa mig, för jag lovar att jag inte stör er.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar