onsdag 16 maj 2012

Vill, vågar och kan !!

Det är enda gångerna jag skriver här. Om jag vill, och det är klart jag gör. Om jag vågar, ja självklart, varför skulle jag inte. Om jag kan. Jo då! Jag kan skriva. Can-Can kan jag däremot inte. Ja nu har jag nog inte försökt heller, och just nu känns det inte som jag vill heller, även om jag skulle våga.

Det jag ville komma fram till var bara att be om ursäkt för att jag inte fick till det igår. Jag kan inte specificera mer. För jag vet helt enkelt inte vad det var som gick snett. Klockan den gick som så många gånger förr, och inte tror jag den gick snabbare igår. Det vore ju väldigt dumt. Nu antar jag att det kändes så, då jag satt och gjorde en massa annat. En massa som ni inte behöver veta. En av massorna var att ta hem lite konserter från tuben. Vilket otroligt utbud det finns. Bästa stället att få njuta av hela konserter. Testa om ni inte gjort det. Självklart så blir det bäst att ladda ner dom och sedan se på tv:n. Man får liksom ut lite mer av kakan då. Jag fixar över dom till PS3:an, så har jag dom på tv:n på en gång utan massa sladdar.
Kanonbra!

Idag var dessutom en dag jag inte cyklade till jobbet, och lustigt nog så hade vi cykeldag på skolan.

I morgon är jag förstås ledig. Röda dagar får det vara mer av. Varför tog dom bort annandag pingst för nationaldagen. Här är det ändå ingen som firar den, inte som vårt grannland i alla fall. Om dom nu ville ha den röd, så kunde dom väl bara göra den till röd och behålla pingsten också. Då hade vi ju fått ännu en röd dag.

Någon långhelg blir det inte, för på fredag får jag jobba. Men den kommer att bli otroligt lugn, skön och roligt.

Slutet gott, en bulle likaså!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar