torsdag 31 maj 2012

3 x Bad !!

Första badet var rätt härligt och roligt. I en pool eller snarare ett litet miniäventyrsbad. Med en klass var vi bjuda till en fantastisk gård och anläggning. Då det ändå var rätt ok väder, så var det bara skönt, även om det kunde varit varmare (i luften alltså, vattnet var varmt).

Andra badet var inte lika kul. Det var när jag skulle cykla hem idag. Klart det hade börjat regna då. Hade jag någon regnställ med mig. Svar nej! Tog jobbjackan som ändå håller lite tätt, men benen. Jag blev vrålblöt. Jeansen ändrade färg och när jag klev av cykeln för att ta mig in i lägenheten var jag så blöt, ja det måste ha sett ut som jag skitit på mig när jag gick. Hoppas ingen såg. Snabbt av med kläderna för att hänga upp dom för torkning. Lätt frusen!

Nu väntar det tredje badet. Det känns som jag behöver krypa ner i ett varmt badkar, så det får det bli nu. Var tvungen att göra lite andra sysslor för att ta det direkt.

Lite senare kommer jag att bjuda på reklam. Då är det precis som på tv:n. Nämligen frivilligt att titta, även på en dator kan man klicka sig vidare.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar