fredag 25 maj 2012

Avsugning !!

Oj vad eran fantasi rann iväg nu.  Ni får tro vad ni vill. Jag vet vad jag menar och vad jag ville få er att tro, men det ni ändå inte tror på. Det var bara tanken som ville säga något annat, än det ni egentligen tror.
Jag har bara dammsugit av golvet. Kände att jag måste göra det när jag får en av Norrköpings största profiler på besök. Ja stor till den bemärkelse att han är framgångsrik och igenkänd. Det beror ju och andra sidan hur man ser det, men jag tycker det. För annars är han ungefär lika stor som mig, och då är man inte speciellt stor. Då är man bara lagom, och det räcker ju bra det. Lagom är bäst.

Ska snart åka möta upp honom, och då kommer det att bli världens håll i gång i helgen. Eller kanske inte. Trevlig ska det bli i alla fall.

Solen strålar också på bra, och hettan är olidlig,  men annars är det bra.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar