torsdag 24 maj 2012

Segern är vår !!

Men så tråkigt sätt att göra det på. Vi hade nämligen vunnit redan innan vi börjat spela. Detta AIK-galna lag hade lämnat WO för att just AIK hade hemmamatch mot GAIS. Det förstörde hela spänningen, eftersom tvåan i serien spelade innan oss och vann. Det hade gjort att vi haft enorm press på oss.
Vi fick alltså segern med 18-0 och spelade bara av för att samla så många slagpoäng som möjligt. Lustigt nog så gjorde jag en av mina bästa serier, och kom med 503p över just 500 för fjärde gången i min bowlingkarriär. Så visst var det kul att kunna avsluta säsongen bra, då den har gått så dåligt. Därför känns det ändå lite extra skönt att vi kunde vinna serien.

Jag kom hem precis lagom till Loreen också. Exakt i den sekund som jag knäppte på tv:n efter att ha klivit in så stod hon på scenen. Det nummret är så fantastiskt bra och låten är också så fantastiskt bra. Jag har svårt att se att någon kommer att slå henne på lördag. Nu har hon inte tagit sig igenom kvällens semifinal än, men det ser jag som en självklarhet. Det finns inget land/nummer som är bättre.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar