söndag 13 maj 2012

Skön söndag !!

Började men fika på stan i det ganska sköna vädret. Vi fikade dock inne på stället där vi alltid brukar fika. För er som undrar så är det Edelweiss, men det har jag nog talat om tidigare också.
Efter en liten promenad i staden efteråt, så var det bara avkoppling hemma. Se USA spela ut Finland bl. a.

Min lilla chansning på oddset gick inte hem, fast ska jag vara ärlig så trodde jag inte så mycket på den heller. Det var bara oddset som var så lockande. Att spela på QPR mot Man City, ett odds på 17 gånger pengarna, och Sunderland mot Man United med 7 gånger pengarna. Sen klämde jag dit en match till och fick ett sammanlagt odds på 353 gånger pengarna. Det hade gett en bra slant på min satsade selma. Om det hade gått in det vill säga. Hade inte City gjort två mål på övertid så hade den gått in i alla fall. Men det hade ju inte hjälpt.
Men jag grattar Manchester City till ligasegern. Det var dom klart värda.

Sen såg jag givetvis Mästarnas Mästare. Och visst såg hon stark ut mitt tips. Jag håller fortfarande kvar det jag har sagt att Wiberg kommer att bli mästare.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar