torsdag 10 maj 2012

Inför sista !!

Vilken rysare det blev, men för första gången på riktigt länge lyckades vi vinna. Samtidigt som vi fick hjälp underifrån (konstigt, det brukar vara ovan). Det lag som gick om oss tidigare förlorade idag, när vi som sagt vann. Det gör att vi har avgörandet i egna händer igen. Inför sista omgången leder vi med en poäng. Så vinst där och vi är seriesegrare (ps. vi möter jumbon .ds).
Inför sista omgången i dagens match stod det 6 lika, och vi följdes åt hela tiden. Så otroligt jämnt. I 8:e och 9:e rutan gjorde vi alla ett litet ryck, något som räckte till vinst med 12-6. Vi hade lika gärna kunnat förlora med 12-6. Marginalerna är små, och dom som vi haft stolpe ut tidigare gick in ikväll.

Det ska dock sägas att jag inte spelade bra jättebra, så egentligen är jag inte värd de 4p som jag tog. Något som jag inte vet när jag gjorde sist.

Så även om vi inte har seriesegern i en liten ask, så känns det ändå rätt bra inför sista matchen. Men än ska vi inte plocka blommor i trädgården.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar