fredag 4 maj 2012

Trampade järnet !!

Kom ingenstans!

När jag t o m fick trampa på tvåans växel i nedförsbacke för att överhuvudtaget ta mig fram. Då kan ni tänka er hur det var att cykla hem idag. Hade jag inte trampat, så lovar jag att cykeln med mig på sadeln hade rullat tillbaka upp. Det i sin tur hade väl slutat med att jag varit tillbaka på jobbet inom kort igen.
Det är väl det som är enda nackdelen med att cykla, men för att göra nackdelen till något possitivt är det väl bara se det som bra träning.

Ishockeymatchen i kväll väljer jag att missa. Det är ju ändå bara Norge, fast och andra sidan vet vi hur det gick senast. Jag gör det i alla fall. Jag väljer att se bio. The Avengers väntar på oss. Tror det kan bli riktigt häftigt. Alla (nästan) superhjältar samlade på samma film.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar