torsdag 3 maj 2012

Plågat mig igenom !!

Nu låter det som det har varit fruktansvärt jobbigt, och det har det. Ja om jag överdriver lite. Det har bara varit fel med mig idag, så jag kan inte skylla på något annat. Jag vet bara inte varför det blev såhär. Jag var bara så trött helt enkelt, och inte kan jag påstå att det var helgen som gjorde det, för den har bara varit skön och fantastisk. Det kanske blev så att komma tillbaka, första dagen gick bra men sen. Jag har gått nästan hela dagen på jobbet med värk. Huvudvärk! Inte ens kaffe hjälpte idag, så då var det något annat som lagt sig där för att spöka.
Så när jag kom hem var det bara att ta ett piller lägga sig på soffan och slumra till en stund. Nu är det gjort, för jag kan inte slumra längre. Bowling väntar.

Fast det har fungerat. Det räckte och allt är borta. Så nu ska jag nog klara av resten av kvällen och morgondagen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar