måndag 7 november 2011

Vad var det jag sa ??

Att dom aldrig vågar ge den (guldbollen) till någon annan. Jag lovar att Zlatan inte blir arg om han inte får den. Jag tycker absolut det finns fler kandidater. Johan Elmander t ex. Om någon kan säga en spelare som springer och jobbar mer än honom så ska jag fixa en extra guldboll till denna någon.
Juryn är ett gäng fega skitar som borde bytas ut. Jag ställer gärna upp och sitter i juryn.

Sen att svenska folket inte kunde rösta fram årets mål är också en skam. Antagligen bara för att damfotboll inte räknas lika fint. Ok, för Kim Källströms frispark. Men det var länge sen jag såg ett snyggare och viktigare mål än det Marie Hammarström gjorde i bronsmatchen mot Frankrike. Hade ni bara använt era hjärnor på rätt sätt, så hade Marie tagit en jordskreds seger.



Skäms på er!

1 kommentar:

  1. Hehe, men jag håller ju med dig, så JAG skäms inte ;)

    SvaraRadera