söndag 20 november 2011

Nu är det nära !!

Oj vad det närmar sig och ännu har jag ingenting i huvudet mitt. Det jag måste ha klart snart. Om det ska bli någon julkalender d v s. Det är inte många dagar kvar till den 1:a decemeber, och jag är som sagt helt tom när det gäller något.
En fortsättning på Milla är vad som önskas. Jag lovar att jag ska göra mitt bästa och få ihop något. Hur det ska gå återstår att se, men jag har ju en och en halv vecka på mig. Bara jag kommer på en början och ett slut så ska det nog lösa sig där emellan också. Det var ju så Millas vita jul (förra årets) kom till.
Men som sagt, än så länge är det tomt i huvudet.

Ikväll kom ytterligare en trist nyhet. Lasse Brandeby har avlidit, det är så trist. Detta året går verkligen till historien. Så många folkkära personer som har gått bort.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar