fredag 25 november 2011

Tjuvstart !!

Nästan framme, så ska man vara snäll så är det väl ok. Om man däremot vill vara lite elak, ja då räknas det som tjuvstart. Jag har ju hela tiden sagt att jag ska vänta till 1:a advent. Nu är det ju nästan det. På skolan så blir det givetvis ljuständning denna dag. Så på sätt och vis kan man säga att det är ok.
Det jag har gjort var att öppna julkaffepaketet. Nu var det ju så att jag hade precis avslutat ett paket, och att öppna något annat för två dagar såg jag inte som ett val.
Därmed blev det Zoegas julkaffe och en lussekatt när jag kom hem idag.


Och som det smakar. Det är helt sjukt. Jag förstår inte hur dom lyckas toppa sig själv varje år, och ja dom har gjort det igen. Om förra årets var utsökt, så vet jag inte vad jag ska kalla detta och hur ska då inte nästa års smaka. Men det funderar vi inte på nu, utan njuter av detta fantastiska kaffe under jultiden.
Har något smakat ett godare kaffe, så får ni gärna  meddela mig? Jag vet att ni inte kommer att lyckas.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar