torsdag 10 november 2011

Dom enda som verkar jobba !!

Posten har jag gnällt på förrut, och jag får väl göra det lite igen. Dom verkar nämligen tro att det är bara dom som jobbar. De ringer mig kl. 9.15 och frågar om jag är hemma. Jag har en leverans (soffa) till dig. Jag svarar förstås att jag inte är hemma, utan jobbar. Då frågar han mig och jag kan vara hemma till 13.00.

Vad tror dom egentligen?

Jag svarar att jag inte kan vara hemma innan 17.00, då jag också har ett jobb. Han kunde då inte köra ut den eftersom han slutar sitt pass 15.00. Då skickar jag ett brev till dig, så får du ringa till kundtjänst och bestämma något annat.
Alltså har jag inte fått soffan än, och inte något brev (kommer antagligen att ligga i inkastet i morgon). Det gör alltså att jag inte får någon soffa denna vecka (antagligen). Om jag får den överhuvudtaget. Men det har ju löst sig förr med andra stora leveranser, så detta ska väl också gå.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar