måndag 14 november 2011

Soprum eller återvinning ??

Tänk att jag alltid haft för mig att det var ett soprum som stod här utanför. Även om jag sett det ena och det andra, men det här tror jag tar priset.


Man kanske ska kalla det soptipp istället. Ja skitigt rum har många namn.
Så nu börjar jag starkt fundera på att ställa min gamla soffa dit, för det verkar ju gå bra med vad som helst. Men det kanske är dum, för den nya soffan verkar jag inte få. Då dom envisas med att bara köra ut mellan 9-16. Jag har fortfarande inte förstått hur dom tänker. Det är väl en tid som dom flesta är på jobbet och inte bara postarbetare. På det stället verkar dom starkt hålla på tider. Det finns ingen som jobbar lite senare, så alla andra måste rätta sig efter dom. Snikna pissråttor, dom skulle bara veta hur mycket övertid jag har jobbat.

Nu tror jag inte att jag ställer in den gamla soffan i soprummet (soptippen) heller. Nä så ärlig och duktig är jag. Jag använder rummet till det ska användas till.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar