tisdag 22 november 2011

En kort !!

När det är så blir det alltid lite tufft, och så har det varit idag. Men vi tog oss igenom dagen. Och tro det eller ej, men cyklar det gör jag fortfarande. Det är bara lite mörkt, men med rätt utrustning går allt. Jag tror jag syns rätt bra med cykellyse och reflexväst. Så speciellt kallt är det inte (tycker jag), och inte har jag märkt av någon halka än heller.
Jag som hade tänkt sluta cykla för en månad sedan, men denna vintern ingen vinter (än så länge). Just nu tycker jag inte det gör så mycket. Bara det kommer lite snö till jul, och så ska jag ändå inte vara här (i Märsta). Så att det ska vara vitt det tror jag nog på. För där uppe dit jag ska har det snöat lite redan nu. Något som säkerligen kommer att försvinna, men som alltid så kommer det tillbaka.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar