onsdag 30 november 2011

Denna dagen, en dag !!

Ibland händer det att folk är sjuka, och ibland går det att lösa och ibland inte. Idag var det en inte dag. Så tala om jobbig, ja jag fick visserligen rast. Men 14.30, och då hade jag jobbat i ett sen 7.15. Inte en sekund paus, hade inte ens tillälle att gå på toaletten. Så man kan väl säga att det är ett litet under att jag överlevde dagen.
Tur att det inte kommer vara så i morgon, hur jag nu kan veta det. Ja jag vet att det inte blir från 7.15 i alla fall. Hur mycket dom än skulle vilja ha mig från den tiden.



När jag kom hem, ja då slocknade jag i stort sett på en gång.

Nu ska jag ladda lite inför morgondagens inlägg. Då det är dags för kalendern, för nu börjar det (i morgon alltså).
Jag tror även tv:ns julkalendern kan vara riktig bra. Sen missar ni inte Kanal 5:s Expedition: Julklapp.
Så då har ni 3st att följa: Min, Svt och Kanal 5.

Trevlig nedräkning!

Och förresten. Tack till alla som grattat mig idag, och tack till alla som inte har gjort det, men borde :).
Det blir en kall jul i alla fall, för dom som nu skulle vilja veta det, men även för dom som inte ville veta det och fick reda på det ändå.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar