lördag 12 november 2011

Inte alls roligt !!

Jag som tänkte att det kan bli kul, när jag hörde att Lisa Syrén och Anders Eldeman skulle byta jobb för en dag. Men så blev det inte. Jag tappade intresset redan efter första frågan. Lisa gjorde det hela rörigt och det var svårt att hänga med. Jag tog mig ändå igenom hela krysset, men med många luckor. Nu löste det sig ändå, med hjälp från Mölnlycke.

Jag tror chansen att vinna är större den här veckan (om än väldigt liten), eftersom det var alldeles för rörigt. Det är jag rätt säker på att jag inte är ensam att tycka. Så jag antar, men bara antar att en mindre skara skickar in rätt lösning denna gång.

Sen blev det dock ett glädjeämne när Pops och gänget åter är i rutan med Vinterstudion. Det är alltid en trevlig stund på helgmornarna, även om de tappat mycket idrott till andra skitkanaler. Det fungerar ändå tack vare den mysiga studion och hela gänget.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar