torsdag 3 november 2011

Insett !!

Jag har insett att det är mindre än en månad kvar till julkalenderdags. Så om jag ska skriva en till för detta år är det kanske dags att börja fundera lite. Jag vet inte hur jag ska göra, d v s att jag alltså inte har bestämt mig än.

Så nu ställer jag frågan till er: Ska jag fortsätta med min kalender och skriva en ny? Ska jag fortsätta med Millas påhitt, eller något helt nytt?

Har ni inte läst den och känner för att göra det, eller om ni inte kommer ihåg den och vill kika en gång till. Då går det utmärkt att göra här: (från min tidigare blogg) Millas vita jul (varning för lite julinslag redan nu)

Alternativet är ju att jag gjort som tidigare år innan fjolåret, att jag bara hittar några roliga klipp, sidor eller musik m.m och lägger in det som en lucka.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar