måndag 28 november 2011

Det okända !!

Ikväll tycker jag att alla ska titta på Sjuan kl. 21.00. Då är det nämligen Det okända. De flesta tycker säkert det är ett skitprogram, eller många i alla fall. Jag hör till dom, eller kanske inte skitprogram, men jag ser det väldigt sällan. Nästan aldrig om jag ska vara ärlig.

Ikväll kommer jag dock att göra det, och varför det?


Dessa ska nämligen vara med. Ja nu känner jag inte dom, men stället dom är på känner jag till mycket väl.

  • 21:00 Det okända

    Del 11 av 14. De tre studenterna Maria, Matilda och Sofia, som bor på ett internat på Marieborgs Herrgård i Norrköping, har sett, hört och upplevt både skrämmande och oförklarliga händelser. Det okändas medium, Lena Ranehag, vandrar runt bland byggnaderna och känner historiens vingslag i salarna. Frågan är om hon kommer att hitta de mystiska gestalterna som tjejerna sett.


  • Jag har också pluggat och bott där, och det kanske är något jag inte talat om. Ja det hände saker även då. Hur kul som helst att dom tar upp det, så slå på Sjuan ikväll.

    Inga kommentarer:

    Skicka en kommentar