fredag 4 november 2011

Skön fredag !!

En härlig och lugn fredag, och det tycker jag att jag var värd. Efter att ha jobbat hela höstlovet när de andra kollegorna haft någon dag ledigt. Ja nu hade jag också fått någon dag om jag velat, men jag valde att jobba hela veckan och tar någon extra dag till jul istället.
Men som fredag blev så var det bara skönt. Jag kunde till och med åka hem lite tidigare än jag egentligen skulle.

Nu väntar 60-årsfest. Vad det blir vet jag inget om än, men att det blir trevligt har jag nog inga tvivel om.

Efter det ska jag göra som jag brukar när det är helg.

När man vakna i morse så fick man ju också se att det var skottlossning i Boden. Någon dåre som skjutit i dörren till en villa efter att först försökt komma in. Helt sinnessjukt, och nu får man läsa vidare att dom gripit en 17-åring misstänkt för mordförsök. Vart är vi på väg? En 17-åring som är känd av polisen sen tidigare efter andra diverse saker.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar