måndag 21 november 2011

Hur hamnade den hos oss !!

Den här upptäckte jag för någon vecka sen, eller rättare sagt under höstlovet (v.44). Jag var bara tvungen att ta en bild på den. Jag har absolut ingen aning om hur den hamande på fritids. Jag vet inte heller hur länge den har funnits. Vi har säkert haft den vrållänge, men jag har inte tänkt på det. Hur äkta den är vet jag förstås inte heller.


Som Luleåfan kan jag inte tycka annat än att det är lite coolt (även om han spelade för ärkerivalen Skellefteå sista åren). Men Micke Renberg har jag alltid gillat. Vad det gäller äktheten så kan jag säga som så att det inte är någon barnklubba i alla fall. Den är till och med för lång för mig, och vad jag vet så är Renberg längre en mig (det är ju i och för sig ganska många). Något som kanske förstärker det lite, men även om det är svårt att tro det så vill jag förstås det. Coolt i alla fall, tycker jag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar