torsdag 17 november 2011

Ingen rast !!

Dagen idag blev lång. Ja nu började jag visserligen 8.30, men sen rullade det på utan rast. Dessutom APT, snabbt hem och iväg till bowling. Så nu kan jag äntligen pusta ut.
Konstigt nog gick sista serien i bowlingen bra, den brukar gå sämst eftersom man börjar ta lite slut, och jag som var rätt slut innan jag började. Vi hann dessutom 4 serier, vilket borde göra att man var ännu tröttare. Ja ja, jag tar med mig den sista serien till nästa torsdags match och hoppas på något liknande då.

Soffan som äntligen står på plats efter många om,


En del av två.

4 kommentarer:

  1. Du håller på att bli profs i bowling nu.
    Soffan blev det ju int också,trots all strul

    SvaraRadera
  2. Vad står det i leveransvillkoren?
    Vet att budfirman som kör ut möbler från IKEA levererar innan för porten på gatuplan endast. Ska man ha bärhjälp tillkommer en fast avgift.Det är upp till mottagren sedan att baxa upp grejorna till sin lägenhet.
    Var har du köpt sofforna?
    Ingmar
    Ingmar

    SvaraRadera
  3. Dom är köpta på Jysk.. leverans via Hagagruppen. Hittade nu detta på Jysk hemsida.
    Chauffören skall lossa varorna och hjälpa mottagare med att bära upp varorna innanför kundens entrédörr/lägenhetsdörr. Chauffören får av försäkringsskäl inte gå längre in i huset/lägenheten. Leveransen sker måndag till fredag mellan 15.00-19.00. I vissa orter kan där finnas särskilda dagar och tider. Du måste vare hemma vid leveransen och varorna betalda i butiken innan.

    SvaraRadera
  4. Verkar som om transportören inte hållit sin del.
    En reklamation är på sin plats, d.v.s reducering av utkörningsavgiften till 0 kr.

    SvaraRadera