onsdag 5 februari 2014

Lusläsning av bibeln!

I begynnelsen skapade Gud himmel och jord. Då har det blivit dags att lusläsa bibeln från början till slut. Jag lovar att jag inte ska missa en enda sida. Jag köpte mig nämligen ett exemplar idag. Så lovar jag att ge er en analys se när jag är klar. Det kommer att ta en dag ungefär. Jag kommer säkerligen att återvända till den under den kommande månaden också, allt för att hålla mig uppdaterad.



Ja det är nog ingen som missat att OS drar igång på fredag och pågar ca en månad. Som vanligt brukar jag inte vara optimistisk när det gäller svenska medaljer. Det är och andra sidan då det brukar gå bra. Jag är inte optimistisk nu heller, men mina tips får ni vänta med någon dag. I morgon eller fredag för att vara mer exakt. Vi har massor med medaljkandidater enligt media, bara för att dom vunnit några tävlingar innan OS. Det har ingen som helst betydelse. Det är nu det gäller.

Självklart har jag skaffat det bästa förutsättningarna för att se när skitar som VIASAT köper upp hela OS. Men när Vattenfall ger mig halva priset på Viaplay så kunde jag inte undgå det. Där ska dom sända allt utan reklam. Reklamen gör egentligen inte så mycket i detta fall. Det är deras sändningar överhuvudtaget. Inget slår SVT på sportsändningar ändå, och det har jag sagt så många gånger. Viaplay kan jag dessutom se genom PS3:an, så visst blir det bra ändå. 

Även om inte SVT får sända en sekund från OS så kommer dom att göra det bästa programmet ändå.



Alla snackar Sotji.

Ett program med Pops och alla SVT-profiler som snackar om dagens händelser. Bara att dom får prata om dagen utan bilder gör det flera gånger bättre ändå. Det är jag helt säker på. 

Det bästa med VIASAT:s sändning kommer nog att vara Lisa Miskovsky. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar