Här ringer jag Bredbandsbolaget för att säga upp mitt kanalpaket som jag fick ett kanonerbjudande på. Då det inte gick med tanke på modemplaceringen i lägenheten. Efter många turer fram och tillbaka. Först support som nämnde längre sladd och trådlös adapter. Då jag sa nej till det kopplade de mig till kundtjänst som nämnde samma sak. Jag sa nej även till det då, för på den tiden hade jag inte ångrat mitt nej. Då blev jag kopplad till någon uppsägningstjänst och dom frågade om anledningen.
Jag förklarade som det var om försäljarens miss om koppling till modemet och att en längre sladd var utesluten. Det skulle inte fungera i min lägenhet. Då nämnde även hon den trådlösa adaptern för 795:-. Men då skulle själva kanonerbjudandet försvinna. Det hade ju blivit att jag betalade för det ändå. Vet ni vad hon sa?
- Då bjuder vi på den trådlösa adaptern också. Jag skickar den till dig så har du den i nästa vecka.
Fy bubblan vad schysst. Det gjorde ju det redan fantastiska erbjudandet ännu bättre. Vad ska man säga. Bredbandsbolaget är inte dumma dom inte. Även om jag missar en helg med lite bättre TV, men det kan jag gott ta efter detta.
Nu är det bara hoppas det fungerar, men det ska det väl göra.
Tack för det Bredbandsbolaget!
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar