tisdag 25 februari 2014

Det är svårt att förklar, för den som int begrip!

Vissa måste jag lära ett och annat. Jag undrar verkligen vilka OS-sändningar vissa har sett. Då man hyllar Viasat.



Jidhe 4+, Klüft 4+, Elofsson 5+ är också ett stort frågetecken för mig. Jag tycker han blev sämre sen han gick till Viasat. Ola Wenström 5+ och blir hyllad till skyarna. Det jag undrar är vad skribenten Klas Lindberg går på. Pärson 5+ är väl och ta i också. Ok, jag ska erkänna att hon hörde till dom bättre (vilket inte säger allt för mycket), förutom att hon kommenterade invigningen och avslutningen. Det kanske inte var det mest lyckade draget. Klüft i en programledarroll i ett Vinter-OS är lika illa som att Foppa skulle ha den i Fotbolls-VM. Alla passar inte bara för att de avslutat sina karriärer och har ett välkänt namn.

Min favorit bland alla som jag tyckte borde hålla i hela ballongen. Ja hon hade klarat det alldeles själv.



Men Frida Nordstrand fick bara 3+. 
Det mest skandalösa är alla kommentarer på A-blaskan där de tycker att Viasat borde ta över för all tid framöver. De säger att det är less på SVT:s avdankade profiler. Dom har väl för tusan nytt dom med och dom som varit med några år vet dessutom vad dom pratar om. Pops är outstanding på och leda sportsändningar. Nya fyndet Johanna Ojala är den bästa längdskidsexperten på denna jord just nu (ja jag hyllar henne till skyarna). 
Så nu tycker jag att SVT bör få ta över igen (dock blir det inte så till nästa OS) och att de snor Frida från Viasat så är allt komplett.

Allt jag säger är Pops, Lehmann, Härenstam, Ulfbåge, Renberg, Grenemark, Karlsson, Hård, Blomqvist, Ojala, Fagerlind, Strand.
Ingen, INGEN kan göra det bättre!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar