torsdag 13 februari 2014

Har jag blivit lurad?

Eller är det jag som är dum i huvudet, antagligen.

Fick i veckan ett kanonerbjudande jag inte kunde stå emot. Digital-TV via Bredbandsbolaget. Skulle få ett av deras kanalpaket gratis i 6 månader, en Digital-box och dessutom sänkt bredband. De lät hur bra som helst.

Nu var det bara en sak. När så boxen kom idag insåg jag att den behöver vara kopplad till modemet. Det är vrållätt när modemet och uttaget är i hallen. Det sket sig på en gång. Det kanske är jag som är korkad och inte tänkte på det. Men nu tar man för givet att allting är trådlöst, så inte tänkte jag på att fråga. Försäljaren sa aldrig något om det heller. Jag vet inte vad som är deras skyldighet, men en liten upplysning tycker jag allt kunde komma. P g a att det inte kom tänker jag inte lägga ut ett öre till. Det får dom fixa på något sätt annars skickar jag tillbaka hela paketet och den delen. Inte svarade någon ikväll heller. Måste ha tag på dom inom 14 dagar i alla fall, men det borde väl gå.

........

För att gå till något roligare, ja i alla fall för mig. Dagens bowling som nu mer spelas i Sollentuna på obestämd tid gick lysande. Jag gjorde åter igen en tvåhundring då sista serien gick på 202. Det får jag vara rätt nöjd med. Sammanlagt på tre serier blev det 502. Tycker jag ändå är rätt ok. Synd att det inte var match bara, något som det skulle vara egentligen. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar