lördag 15 februari 2014

Jag gnäller inte!

Att melodikrysset sänds nästintill mitt i natten bara för att det är OS. Ja jag kan ju inte gnälla på att det är OS. Jag som följer det mesta i sportväg. Men även om jag inte gnäller så kan jag nog tycka att det kunde sändas på vanliga tiden ändå. En liten timma mitt i alla sportsändningar hade inte varit hela världen. Nu är det visserligen inte hela världen om jag skulle missa melodikrysset heller. Jag skulle inte bli sur och gnälla hela dagen för det. 

Sen går det ju ändå att lyssna på webben i efterhand, vilket jag gjorde och har gjort de senaste OS-helgerna. Idag blev det på ett lite annorlunda vis. Ja samma sätt på datorn, men jag tappade upp ett bad (tappade upp, konstigt) och låg i badkaret och löste det. Perfekt start och nu blir det en Espresso och pepparkaka innan skidorna. Perfekt det med.

Så då kör vi!

Johaug lär avgöra redan på andra sträckan för Norge, sen är det öppet för dom andra medaljerna mellan Finland, Tyskland och Sverige. Kanske kan USA blanda sig in där.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar