tisdag 18 februari 2014

Får se om jag blir nöjd!

Men nu är det antagligen försent att ändra sig. Nu får jag stå ut i två år, även om jag inte skulle vara nöjd. Jag fick den trådlösa adaptern idag. Den som Bredbandsbolaget bjöd mig på för att kunna se digital-tv med kanalpaketet. Jag var ju beredd att ångra mig när jag insåg att jag inte kunde se p g a att uttaget var mitt i hallen. Nu fungerar det alldeles utmärkt, men blir jag nöjd för det? Jag får känna på det i två år framåt. Kommer jag se på några fler kanaler? Javisst finns det några som verkar intressanta.

Fick t ex de flesta Play-kanaler. Så jag lätt kan gå tillbaka om jag missat något jag vill se. I övrigt. Ja det kommer att visa sig. Det fungerar i alla fall.

Och det första 6 månaderna har jag gratis och dessutom sänkt bredband med 50 pengar i ett år. Det får man säga är rätt ok. Så det kan nog vara värt två år. Sen vet man ju inte om jag blir sugen på att skaffa lite fler kanaler eller rättare sagt ändra kanalpaket. Lite mer sportkanaler skulle inte vara helt fel, men då kostar det förstås lite mer också. Det är något som jag överväger senare.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar