måndag 9 september 2013

Varför får jag aldrig svackan att explodera?

Eller hur jag nu ska uttrycka mig. Jag tror ni förstår vad jag menar. Ja ja nu har jag jobbat hela kvällen med att redigera Milla. Har bara något kapitel kvar. För visst är det klart jag är noggrann. Så egentligen ska jag inte klaga på mig själv. Det går i alla fall framåt, även om del saker blir lite lidande.  Saker som ni kanske också väntar på. Men jag lovar att det kommer inom kort också, och jag vet att jag sagt det ett tag nu. Därav kanske rubrikens uttryck.

Men det andra försöket med Milla vill jag ha klart och iväg först innan jag gör något annat. Inte långt kvar nu alltså.

Sen håller jag fortfarande på med Peter Criss bok. Den som jag skulle ha läst klart under semestern.  Jo så kan det gå, men det blir faktiskt inte många stunder läsning nu. På vardagarna i stort sett ingenting. Orkar helt enkelt inte med det. Orsak finns.

Ingen kan vara nere med en ballong.

Om snöret inte håller, utan går av, är det bara försöka med ett annat snöre.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar