måndag 16 september 2013

Go Miley!

Vad sjutton är det med folk? Nä nu kräver dom att Miley Cyrus ska straffas. Jag kan säga att hon inte direkt har mig som fan, även om jag tycker den senaste singeln är rätt ok. Men varför så mycket hat. Hon är ju vrålcool som vågar göra något. Kanske inte nytt, Lady Gaga har gjort liknande tidigare, men då verkar det vara ok. Bara för att Miley har varit barnstjärna så blir det plötsligt skandal. Hon är 21 nu, hon får väl göra vad hon vill. 

Lite upprörda röster från MTV-framträdandet när hon dansade omkring i hudfärgad bikini.

– Min tioåriga dotter tittade på programmet med oss när sångerskan, som hon tidigare avgudade, twerkade och torrjuckade ett finger av skumplast inför livepublik. Hon kände sig tvungen att gömma huvudet under täcket.

– Som kristen vill jag verkligen ta avstånd från dessa vulgära människor. En riktig dam skulle aldrig bete sig på det här sättet. Skäms på henne och på MTV. De borde bötfällas för den här sändningen, skriver en tittare i delstaten Kentucky mitt i bibelbältet och tillägger att hon viftade med tungan precis som en demon.



Ja usch, vad vulgärt. En riktig sexchock. 
Sen har vi då nya videon till den nya singeln. Då hon visar sig "naken" .  Jag har börjat tycka hon är skitcool. Hon har ju som sagt blivit vuxen och vill lämna barn(Hannah Montana)stjärnestämpeln. Hon vill väl också få en annan publik och inte bara 10-åriga tjejer. Så om de inte kan titta är det bara låta bli, eller inse att alla förändras.

Nya låten och videon. Varning för starka bilder :) Är du en av dom som är emot Miley, låt bli att klicka på play då.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar