tisdag 17 september 2013

Råkade komma över lite Idol!

Har inte sett Idol dom senaste åren och inte den här säsongen heller. Fram till ikväll då jag bläddrade förbi det. Oj så dåligt det lät. Och där sitter juryn och säger att det är så bra. Då vill jag inte veta hur det varit tidigare. Ska inte dom vara proffs.
Att Elin gick vidare var det enda självklara. Den tjej (Juliette tror jag hon heter) som sjöng Zara Larssons Uncover var bland det risigaste jag hört. Så var den låten förstörd. Det är ju synd om Zara och få sin låt förstörd på det viset. Så vad juryn såg där vet jag inte.

Så att hon gick vidare är en stor skandal. Ni som har röstat måste alltså bara ha röstat på för att ni tycker låten är bra. Vet ni inte att ni ska rösta fram nästa Idol?

Nu behöver ni inte rösta egentligen, för vi behöver inga fler Idoler.

Nu är jag som sagt less på Idol. Det borde ha lagts ner för längesen. Jag ser det ju inte heller, så att jag skulle bläddra förbi det just ikväll ångrar jag nu. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar