måndag 30 september 2013

Om man vill? Måste man då?

Nu gör jag det ändå för att jag tycker det är kul. Men jag ska inte ta vanten ur mössan och säga att det vore kul att få mer. Det är naturligtvis min Youtube jag tänker på. Klart jag skulle vilja ha lite mer tittare, men tydligen så måste man visa upp sig på alla datavirus som finns. Facebook, Handbook, Footbook, Reebok, Twitter, Fnitter, Gitter, Kik, Bik, Fik, Instagram, Holygram, Kilogram och allt vad de nu heter. Jag som har bestämt mig för att inte blanda mig in i och fastna i allt det där. Men kanske får jag ändra planer. NEJ! Jag vill inte!

Eller det kanske finns något annat sätt att få fler tittare. Frågan är bara hur? Ett alternativ för någon fler är ju att kommentera andras tubar och länka. Jag får börja göra det, så har jag tur blir det någon till.

Jag forskar vidare och återkommer när jag har ett svar. Är det någon annan som vill forska åt mig och komma med förslag är det lika välkommet som vanten i mössan.

Nu blir det HOMELAND!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar