måndag 2 september 2013

Nä nu är det dags!

Känner att jag måste ta tag i det igen. Har faktiskt börjat lite smått innan sommaren, sen blev det lite stiltje igen. Det jag ska göra är ett nytt försök med min bok, som än så länge inte är recenserad i Gomorron Sverige, eftersom det inte är en bok än helt enkelt. Eller det är ju en bok enligt mig, men är den inte utgiven så är det inte på riktigt, eller? 

Ja ja. Det jag håller på med, eller har börjat med är att redigera om den lite. D v s lägga till och skriva om vissa saker. Sen ska jag skicka den till bolag igen. Jag tror knappast alla kommer ihåg mig och mitt förra utskick då det har gått ett tag sen sist. Med lite nytt dessutom är det bara hoppas på det bästa. Jag ska i alla fall inte ge upp. Det är bara dumt har jag lärt mig.

Det är Millas jul alltså. Visst förlåt att jag tar upp det lite så här på sensommaren/hösten. Men nu ska jag försöka få iväg det innan jul och lite närmare också än jag gjorde förra gången. Om det blir till någon hjälp återstår att se.

Fortsättning på den, eller det tänkta sommaräventyret med Milla uteblev. Ja det blev inte av att skriva det. Det ligger dock kvar i hjärnkontoret, sparat på ett bra ställe. Så det kommer att bli av det med. Frågan är bara när. Jag tar det här med redigering och utskick först.

Sen jobbar jag ju på lite manus till Hjalle (nya dockan) också. För denna gången ska jag ha klart med mer manus innan jag visar upp något här och på jobbet. Därmed vet jag inte om jag tagit mig för mycket vatten över huvudet, eld under fötterna eller järn i brasan. Ja hur ni nu uttrycker er. 

Jag vet bara en sak. Det kommer att ske.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar