onsdag 25 september 2013

Två att ta igen efter en lång dag!

Det är lite körigt just nu. En lång dag eftersom Stiftelsen träffades direkt efter jobbet. Därmed var jag kvar efter stängningsdags. Gick ändå rätt bra att cykla hem även om lampan där uppe hade slocknat. Nu ska jag upp tidigt i morgon.

Det är bara det att jag har två avsnitt av True Blood att ta igen. Håller just nu på att ladda ner ett eftersom jag missade att spela in det och SVTPlay har tagit bort det. Sen har jag ett inspelat. Det måste ses innan fredag för då går nämligen det sista för säsongen. Nu är det ju så att Leeds spelar Ligacupen också och det går nämligen att se på stream. Klart jag vill se den också. 

Då tänker ni. Det är ju en dag i morgon. Visserligen, men då har jag bowling och så spelar Luleå mot HV som också kan ses streamat. Jag ska nog hinna med det ändå. Det får väl bli sena kvällar då och jag ska nog orka dagarna ändå. Ska jag vara ärlig så är jag rätt van vid sena kvällar. 

Och bara så ni vet så börjar en ny säsong av Homeland på måndag. Det är ju synd om ni har missat den. Clarie Danes som spelar huvudrollen fick pris på Emmygalan igår också just för den rollen. Är hon helt klart värd. Så då vet ni det också.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar