tisdag 5 juni 2012

Tipset !!

Angående hur SVT bör ändra reglerna till Mästarnas Mästare. Jag tycker nattduellen är helt oväsentlig och utgör inget syfte alls. Dessutom väldigt tråkig. Därmed tycker jag att dom borde ta bort den helt, och den som har minst poäng åker ut på en gång. Poängen deltagarna samlar på sig behåller de hela programmet ut. Vilket gör att de två som har mest poäng sista dagen gör upp i finalen. Ingen åker ut första dagen, precis som det är nu.

Det tycker jag SVT bör ta del av. Jag får helt enkelt skicka in mitt tips till dom, tycker jag i alla fall.

Louise Hoffsten då.


En artist som jag har gillat ända sen hon slog igenom. D v s Vin av frihet-tiden (1988 för er som undrar). En låt som jag fortfarande tycker är riktigt bra. Och det kanske var den enda jag saknade ikväll, men hon kan ju inte köra allt. Det var riktigt bra i alla fall. Otroligt duktig, och bra musiker hade hon med sig. En fantastisk version av Dance on your grave. En bra blandning från förr och nu. Nya plattan är värd att lyssna på för er som inte hört den.
En bra kväll alltså!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar