tisdag 5 juni 2012

Förlåt mig!

För att jag är pessimistisk, men det ser inte bra ut. Även om Sverige nu har vunnit två träningslandskamper innan EM, så är det inte bra. Och den svåra grupp som Sverige har kommer det inte att vara lätt att ta sig vidare. Då måste de höja sig ordentligt. Nu har Sverige tagit sig vidare i svårare grupper tidigare, så jag ska inte säga något egentligen. Jag konstaterar bara att det blir svårt. Men kom ihåg! Det är inget fiasko om de inte skulle gå vidare från gruppspelet. Att slå England, Frankrike och värdlandet Ukraina är inget som är självklart. Kanske inte är dödens grupp (Tyskland, Holland, Portugal, Danmark), men inte långt ifrån.

Ja ja, det blir tre matcher i alla fall, men jag är rädd för att det inte bli så mycket mer. Det är klart att jag hoppas att jag har fel.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar