söndag 3 juni 2012

Snablar !!

Ja ja, jag får väl gratulera brorsan som tippade rätt då, även om jag inte tycker Jönsson är värdig vinnare. Men och andra sidan har det bara varit det ett år. Stenmark! Jag tycker Pernilla har varit rätt överlägsen och inte varit i någon nattduell. Nattduell där Jönsson har vält bordet och annat för att få staven. Inte riktigt schysst spel enligt mig. Stackars Pernilla som tappade greppet i klättringen när bästa tiden var på gång. Jobbar sig ikapp i jaktstarten, för att snubbla på lite bollkastning i en gryta.

Ja ja, sånt händer även den bästa.


Jag menar en totalt överlägsen Louise Karlsson tidigare år faller på en dum idiottävling där man ska gå ner i puls. Trots att SVT visste att hon hade hjärtfel. Nu var det kanske inte riktigt i nivå med det, men ändå.

Sen att SVT förstår spänningen genom att börja rabbla Jönssonmeriter innan det är avgjort. Var ju inte kul, då visste man att han skulle sätta pilen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar