tisdag 19 juni 2012

Jag är bra på något !!

Kanske inte riktigt det jag hade väntat mig. Men jag fick veta att jag var bra på att pensionsspara. Så bra att jag fick välja en valfri bok på Adlibris. Ja en av tio utvalda. Det var ändå roligt att få höra att man är bra på något i alla fall.

Jag valde en bok av Ninni Schulman.


Flickan med snö i håret.

Jag hämtade ut den idag. Jag hade t o m glömt bort vad jag hade valt för bok. Så det blev en liten överraskning när jag öppnade paketet. Nu återstår det att se om det blev en bra eller dålig. Har ju ingen aning om vad det är för bok. Ja att det är en deckare vet jag, men inte mycket mer. Den kan vara hur bra som helst, riktigt värdelös eller något annat däremellan. Det gör faktiskt detsamma. Helt gratis för noll kronor. Då kan det ju vara vad skit som helst utan att det gör något. Nu tror jag inte den är värdelös ändå. Det får sommaren visa. Tror det får bli en av böckerna jag plöjer på semestern.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar