torsdag 14 juni 2012

Sommar !!

Årets sommarpratare presenterades idag. Det var ingen WOW-lista, men det brukar det sällan vara. Det finns några personer som jag har noterat att jag vill lyssna på, sen finns det några som jag kan tänka mig. Fast och andra sidan så kan man bli överraskad av många. Det gäller bara att komma ihåg p1 kl. 13.00 under sommaren. Det är ju personer man aldrig har hört talas om, men det är ju inget som betyder att dom är tråkiga för det.

Mina måsten:

30 juni Yngwie Malmsteen
8 juli Klara och Johanna Söderberg (First Aid Kit)
11 juli Heidi Andersson
27 juli Marta Vieira da Silva
3 augusti Ebbot Lundberg
8 augusti Jonas Jerebko
16 augusti Lotta Schelin

Av detta kan jag se att det bara är artister och sportutövare. Kanske inte så konstigt när det gäller mig. Tror ingen blev förvånad. Fast tro det eller ej, det finns en sportutövare som jag inte kommer att lyssna på, eller ska kanske säga f.d. Inledningsprataren Anja Pärson. Det gör faktiskt inte så mycket om jag skulle missa henne.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar