lördag 2 juni 2012

Skitdag !!

Denna dagen känns inte kul. Den började tråkigt också. Melodikrysset med bara Povel Ramel, ja nu har jag inget emot Povel. Han har gjort fantastiska saker, sånger, visor. Ja allt möjlgit, och rolig var han. Men ett helt kryss med honom blev för mycket, det blev bara tråkigt. Det var inte bara för att det var otroligt svårt. Jag tappade lusten, och det gjorde jag redan efter första låten. Vad då svårt? säger en del. Ja om man inte är ett jättefan av Povel Ramel, och en riktigt Ramelentusiast. Så var det inte lätt.

Sen då!
Jo ute är det svinkallt. Nu vet jag i och för sig inte det. Jag har inte varit ute annat än att öppna balkongdörren för att släppa ut Minus, men han vände nästan direkt. Jag förstår honom. +7, regnar och stormar. Så att gå ut känns inge roligt det heller. En riktigt skitdag alltså.

Jag söker upp någon bra film eller konsert och tittar på det. Eller både och, jag har ju hela dagen på mig.

Slutligen!
Stackars alla som ska springa Stockholm Marathon.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar