söndag 7 maj 2017

Vilken show!

Det är det som vanligt med KISS. Även om dom tagit bort en del så är det samma show. När det gäller "bomber" och fyrverkerier tror jag minsann det dragit på istället. Ja jösses vad det small. Vad recensenter skriver struntar jag fullständigt i. De flesta har ingen koll. Speciellt Expressens som inte ens ville skriva ut sitt namn. Tror inte han eller hon ens vet något om KISS, ja knappt hört talas om dom. Det var nog den sämsta recension jag läst. Nu vet jag att KISS oftast får medelmåttigt betyg med max 3 som bäst. Men sättet han eller hon skrev retade mig. Ja "rutinerade" Mattias Kling på Aftonbladet var inte mycket bättre. Jag tycker alla bör fråga mig istället. Då var det magiskt som vanligt, och en kväll man minns. Nu ska även jag säga att det inte var den bästa av de 6 gånger jag sett dom, men KISS är alltid KISS och de vet hur man gör en bra show och konsert.







En del otippade låtval. Ja det har ju några låtar att välja på. Några är standard som de alltid måste spela. Ja det skulle helt enkelt inte vara en KISS-konsert utan vissa låtar. Men att spela "Flaming Youth" som det inte gjort sedan första gången (1976) de var här var underbart. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar